Урок 15-16. Додавання, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. Підготовка документа до друкування.
Як
до текстового документа вставити таблиці?
1.
Виділити мишею кількість рядків і
стовпців таблиці.
2.
Обрати вказівку Вставити таблицю та вказати
потрібну кількість стовпців і рядків у вікні Вставлення таблиці.
Як
редагувати та форматувати структуру таблиці?
У Microsoft Word
2010 для цього можна використовувати різні інструменти області Табличні
знаряддя на вкладці Конструктор і Макет або
вказівки контекстного меню.
За допомогою інструментів
із вкладки Конструктор можна обрати стиль таблиці, змінити
значення параметрів форматування таблиці – колір і стиль заливки, встановити
обрамлення окремих виділених клітинок, змінити товщину та колір межі тощо.
Редагувати структуру таблиці – вставляти й видаляти
рядки чи стовпці, об’єднувати або розділяти клітинки – можна за допомогою
інструментів вкладки Макет та вказівок контекстного меню.
Друкування
документа – отримання копії документа,
зазвичай на папері.
Документ
друкується за допомогою вказівки Друк з меню вкладки Файл.
На
екрані може відображатися область попереднього перегляду документа. Тут можна
побачити документ у тому вигляді, у якому він буде надрукований. Діалогове
вікно Друк дає змогу налаштувати параметри друкування.