понеділок, 17 грудня 2018 р.

Урок 15-16. Додавання, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. Підготовка документа до друкування.

Як до текстового документа вставити таблиці?
Для вставлення таблиці до текстового документа в Microsoft Word 2010 використовують інструмент Таблиця на вкладці Вставлення. З його допомогою можна створювати таблицю різними способами:
1.     Виділити мишею кількість рядків і стовпців таблиці.
2.     Обрати вказівку Вставити таблицю та вказати потрібну кількість стовпців і рядків у вікні Вставлення таблиці.
3.     За допомогою вказівки Намалювати таблицю можна легко створити таблицю складної структури.

 
Як редагувати та форматувати структуру таблиці?
У Microsoft Word 2010 для цього можна використовувати різні інструменти області Табличні знаряддя на вкладці Конструктор і Макет або вказівки контекстного меню.
За допомогою інструментів із вкладки Конструктор можна обрати стиль таблиці, змінити значення параметрів форматування таблиці – колір і стиль заливки, встановити обрамлення окремих виділених клітинок, змінити товщину та колір межі тощо.
 











Редагувати  структуру таблиці – вставляти й видаляти рядки чи стовпці, об’єднувати або розділяти клітинки – можна за допомогою інструментів вкладки Макет та вказівок контекстного меню.


Для об’єднання клітинок таблиці їх потрібно виділити, потім обрати відповідний інструмент на вкладці Макет або вказівку Об’єднати клітинки в контекстному меню. За допомогою інструмента Напрямок тексту можна розміщувати текст у клітинках горизонтально або вертикально.

Як надрукувати документ?
Друкування документа – отримання копії документа, зазвичай на папері.
Документ друкується за допомогою вказівки Друк з меню вкладки Файл.
На екрані може відображатися область попереднього перегляду документа. Тут можна побачити документ у тому вигляді, у якому він буде надрукований. Діалогове вікно Друк дає змогу налаштувати параметри друкування.